За трети път България избира любимата си книжарница

Книжарници от цялата страна се изправят в оспорвано съревнование помежду си по време на третото издание на Националния конкурс „Моята любима книжарница“. От 1 ноември и до 4 декември 2016 г. хората имат възможност да подкрепят книжарниците, на които най-силно симпатизират, в сайта www.vsichkozaknigite.bg в секцията на конкурса.  

Конкурсът на сдружение „Всичко за книгите” е единственият в България, посветен на книжарниците, в който победителят се определя от читателите. Това е период, когато обръщаме внимание на важната роля на книжаря като посредник между книгата и читателите, но и e време, в което хората могат да дадат своята оценка на работата на книжарниците.

В миналогодишното издание на конкурса гласуваха над 9000 човека за 180 книжарници от цялата страна, което е с хиляда гласа повече от първата година. Любима книжарница на България за 2014 и 2015 година е Книжен център „Гринуич“, София. “Активността на хората, очакването на всяко следващо издание на надпреварата от страна на книжарите ни убеждава в смисъла и ползата на кампанията, споделят организаторите.

Провеждането на конкурса за трети пореден път го превръща вече в традиция и сме сигурни, че и този път интригата ще е голяма. През изминалата година има открити нови книжарници, други са затворени и това ще доведе до промени в класирането. Тези книжари, които са участвали в предходните две издания на конкурса, вече имат опит кои стратегии за активиране на клиентите са успешни. Други книжари са амбицирани да постигнат по-добри резултати. Затова сме готови за изненади.”

Книжарницата, събрала най-много онлайн гласове, ще бъде обявена на 7 декември  за „Любимата книжарница на България” за 2016 г. и ще получи голямата награда. Като комплимент към гласувалите в конкурса организаторите от сдружение „Всичко за книгите” са подготвили награди – един от гласувалите ще спечели ваучер на стойност 200 лв. за книги по избор, a други ще получат поощрителни награди.

По време на кампанията организаторите ще споделят интересни книжарски практики от света и ще обърнат специално внимание на най-малките читатели, които тепърва ще започнат да припознават книжарниците като свое любимо място.

Основен партньор на конкурса „Моята любима книжарница” за 2016 г. са НДК и Литературен клуб „Перото”. Кампанията се осъществява със съдействието на катедра „Пресжурналистика и книгоиздаване“ към ФЖМК на СУ „Св. Климент Охридски“.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.