Днес ще ви срещнем с една изключително интересна компания. Тя работи усърдно в посока подпомагане нуждите на чуждестранните граждани, откъм установяване и релокация. Бюрокрацията в България може да измъчи всеки и особено тези, за които има езикова бариера. Как да се справим с българската администрация, разказват Петър Благоев и Гергана Стоянова 🙂
- Кое ви подтикна към предлагането на този тип услуга? Може би лично сте се сблъсквали с бюрокрацията в България? Разкажете ни за историята на компанията.
Историята е доста дълга! В началото започнахме с преводи и легализация на документи. В процеса на работа забелязахме, че има нужда от комплексна административна услуга за чужди и български граждани. Постепенно започнахме да разработваме услуги, които спестяват време и усилия на нашите клиенти. Боравенето с документи и висенето по опашки, не са от най-приятните дейности. За това, ние предлагаме да делегирате задачите си на нас! Работим в три направления:
- Преводи и легализация на документи
- Набавяне на документи за сделки с недвижими имоти/ Административно обслужване на български граждани
- Административно обслужване на чуждестранни граждани
- Разкажете ни повече за услугите, които предлагате?
Услугите, които предлагаме са разнообразни. В момента сме се концентрирали главно върху разработването на услугите за чужденци, които искат да се установят в България. В нашия екип има голям брой служители, които в даден период от живота си са пребивавали в чужбина и са се сблъсквали с това да се налага да се справяш сам в чужда държава и на чужд език. Приемаме работата, като предизвикателство и лична мисия! Примери за услуги които предлагаме: Съдействие при издаване на разрешителни за пребиваване, за работа, осигуряване на личен придружител, който владее езика на чужденеца и му съдейства в комуникацията с българските институции.
- Фирмата ви е насочена към релокация не само на физически, но и на корпоративни клиенти?
Идеята ни е да достигнем до корпоративни клиенти, които имат служители- чуждестранни граждани и разбират необходимостта да аутсорснат административните си задължения на нашия екип. Предимствата от такова партньорство са многобройни. На първо място в наше лице те ще намерят коректен партньор, който извършва услугите си професионално. Ние спестяваме време и усилия на техните служители на преференциални и достъпни цени. Много често се случва в такива компании, служители да извършват тези дейности, а това да не е тяхната работа.
- Кои според вас са предизвикателствата пред професията, с какви клиенти и хора се сблъсквате вие в Сивир Транслейшънс?
Истинско предизвикателство е да останеш хладнокръвен във всяка една ситуация. Работата с клиенти и институции е изтощителна, но когато е добре свършена се чувстваш удовлетворен!
- Какви са най-ценните качества, които трябва да притежават служителите във вашата компания?
Служителите в нашата компания са на първо място професионалисти, които имат желанието да помагат на хората! Освен мотивацията им, да съдействат при разрешаването на различни административни казуси, те са търпеливи и комуникативни. Умението да разбереш нуждите на клиента е едно от водещите качества в ежедневната работа на нашите служители.
- Лесно ли е да се справиш с институциите в България. Все пак сме чували не малко коментари по темата 😊
Голямо предизвикателство е да се справиш с институциите, дори когато мислиш че всичко ти е ясно, може да бъдеш изненадан! Когато започнахме да развиваме направлението за административно обслужване на чужди граждани, бяхме убедени в нуждата от такава услуга. С времето разбрахме, че институциите са сериозно предизвикателство дори и за българските граждани. Така се роди и идеята за комплексно административно обслужване и на български граждани. Ключът към успеха в комуникацията с институциите е търпение, учтивост и установяване на трайна комуникация със служителите. И все пак „Оставете бюрокрацията на нас!“
- Какви хора се свързват най-често с вас? Като националност и професии например?
Най-често с нас се свързват млади предприемачи, които възнамеряват да стартират своя бизнес в България. Привличат ги възможностите, които предлага нашия пазар и достъпните цени. Професиите и националностите са разнообразни, както европейски граждани, така и граждани на трети страни, които попълват липсата на кадри в България.
- Предлагате ли тази услуга на българи в чужбина?
Към момента, не се занимаваме с обслужване на български граждани в чужбина. Въпреки това, можем да им съдействаме при отпътуване, за набавянето на документи необходими на чуждестранните органи. Предлагаме набавяне на документи от различни институции, превод и легализация. Например, набавяне на свидетелство за съдимост, удостоверение за семейно положение, превод и легализация на диплома, акт за раждане и др.
- Как могат да се свържат с вас хората които имат нужда от тази услуга?
Може да се свържете с нас по няколко начина:
Като ни изпратите запитване на e-mail [email protected], като се обадите на телефон +3598945544751, или пък ни посетите на адрес ул. Аксаков 7, ет.2. Нашият уебсайт е https://relocatetobulgaria.com/relocation/.