Фитнес модел и професионален диетолог с книга за перфектна форма

Една от най-популярните българки в света на професионалния фитнес и активен състезател за Международната федерация по фитнес и бодибилдинг – Здравка Максурова, издава книга, в която ще намерите физически програми и вкусни рецепти за постигането на здраво и красиво тяло. „Яж, спортувай и обичай” (ИК „Сиела”) е уелнес книга, включваща напътствия към балансирания начин на живот и съдържаща стилни фотографии от Любомир Сергеев.

Изданието с твърди корици е условно разделено на две части – една с упражнения за начинаещи и напреднали в тренировъчна зала или в домашни условия, и друга – с рецепти, използвани и препоръчани от самата Здравка Максурова.

Бодибилдинг кралицата уточнява, че програмите, които предлага, са подходящи за три групи хора: „такива, които искат, но им трябва някой да ги напътства; такива, които са правили многократни опити, но по една или друга причина не са постигнали особен успех, и такива, които търсят оправдания”. Действително в „Яж, спортувай и обичай” виждаме подход към спорта, който не е назидателен, а такъв, който лесно би се превърнал в начин на живот. Предложени са две примерни програми за начинаещи и напреднали – първата, траеща 4-5 месеца и целяща цялостно оформяне на тялото и подготовката му за интервалните тренировки с висока интензивност във втората. Помислено е и за тези дами, които предпочитат спорта у дома или сред природата – упражненията не включват уреди, а само тежестта на собственото тяло. Всичко това е богато илюстрирано със снимки в семпла и женствена стилистика.

9213_

Сериозна част от „Яж, спортувай и обичай” е отделена и на доброто хранене, като Максурова споделя, че всички рецепти са приготвени от нея и нейна приятелка за по-малко от два дни, което е доказателство за лесната осъществимост на всяка от тях. Ще видите фотографии на леки ястия и десерти, които не просто изглеждат красиво, но и изкушаващо вкусно. Максурова поддържа идеята, че добре оформеното тяло е резултат от правилното взаимодействие на полезната храна и подходящия спортен режим.

hapki_sus_siomga
Хапки със сьомга

Здравка Максурова е фитнес модел, сертифициран треньор и диетолог към Северноамериканската фитнес академия (N.A.F.A.), NPC Bikini състезател, предприемач, майка и съпруга.

„Нужни са ви точно 4 седмици, за да откриете разликата, 8 седмици, за да я видят Вашите приятели, и 12 седмици, за да я види и останалият свят.”

Ето и една рецепта от книгата

Пица от лимец

Време за приготвяне: 30 минути

Необходими продукти:

За блата: 1 ч.ч. брашно от лимец; 1/3 кофичка кисело мляко; 1/3 ч.л. сода бикарбонат; 1/3 ч.л. оцет; 1 яйце; 1/3 с.л. зехтин; 1 с.л. ленено семе; 1/3 ч.л. сол

За плънката: ½ червена чушка; ½ зелена чушка, 1 яйце; 100 г аспержи, 100 г гъби по ваш избор; 50 г маслини

НАЧИН НА ПРИГОТВЯНЕ: За блата първо смесете киселото мляко, содата и оцета в купа. След като сместа шупне, прибавете останалите продукти и объркайте добре до тесто. Застелете тавичка с хартия за печене и разстелете тестото върху нея, но на съвсем тънко. Отгоре наредете зеленчуците и счупете едно яйце по средата. Подправете със сол и черен пипер на вкус. Изпечете пицата в предварително загрята фурна за около 20-25 минути на 200 градуса.

 

pizza_ot_limec

Добър апетит! 🙂

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля, въведете коментар!
Моля, въведете името си тук

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.